Masońska ekspansja na wolność Słowian i ich siłę rodzinną i narodową (co jest ŚCIŚLE ZWIĄZANE), sięgnęła po kolejne zuchwałe stadium. Firmy popierające taktyczną degrengoladę europejskich i innych społeczeństw zaczęły w swoich reklamach zawierać sceny sabotujące ład i normy wspomnianych wartości rodziny i narodu: pary homoseksualne. Jest to kolejny krok po spotach promujących mieszanie rasowe (zazwyczaj biała kobieta-czarny mężczyzna).
Dlaczego taki atak na nas, Lachów, nastąpił właśnie teraz? Ponieważ sterujący tym ludzie uznali, że jako Naród jesteśmy już wystarczająco ogłupioną i przemęczoną trzodą. Tak właśnie my, słowiański Naród wojowników jesteśmy postrzegani i traktowani: trzoda. Przy czym: nie bez podstaw, zważywszy choćby tylko miejscowe akty protestu przeciw homopropagandzie, LGTB, tęczowym piątkom, chemtrails, bazom wojsk USA, restrykcjom szczepionkowym i tak dalej.
Reklamy z całującymi się gejami to nie promocja tolerancji i życzliwości, jak się to z hipokryzją przedstawia. lecz operacje taktyczne masonerii sterującej procesami gnilnymi społeczeństw Unii.
Homoseksualizm jest zaburzeniem dotykającym poziomów hormonalnego. duchowego, mentalnego, energetycznego oraz społecznego – każda jednostka jest mimowolnym ogniwem społecznym i stanowi o zbiorowej jakości jego funkcjonowania.
Promowanie takiego zaburzenia W BIAŁY DZIEŃ, GDY ODBIORCĄ SĄ NASZE POLSKIE DZIECI, sięgnęło krytycznego momentu, w którym wszystkim nam należy reagować bardziej.
Dzieci nie mają wypracowanego mechanizmu weryfikacji, co więcej wrodzona życzliwość naraża je jeszcze bardziej na wszczepianie destruktywnych wzorców.
To my, rodzice, mamy obowiązek reagować.
Co zatem robić?
1. Wszystkie firmy przekazujące wypaczone wzorce naszemu potomstwu dokonują ataku na nasze Rodziny i de facto na Naród, i tak to należy traktować. Na miarę możliwości i środków wszyscy powinniśmy rozpocząć ich bojkot (a także maile/telefony do przedstawicieli, aby presja zyskała na mocy). Przykład coca-coli na Węgrzech dowodzi, że powszechna mobilizacja narodowa i jej efekty są możliwe.
Wstańmy już z tych kolan, Lechici.
2. Nadszedł czas, by wprost mówić dzieciom, co się dzieje. Na ich zdziwienie i pytania nie będzie nic lepszego od szczerości. Mówmy im wprost, że telewizją, koncernami i Krajem rządzą źli ludzie, chciwi i kłamliwi. Przy okazji zasiejemy w ich sercach ziarna skłonności do zreformowania Ojczyzny, a nade wszystko – uchronimy od zbłądzenia i wzmocnimy szansę na stworzenie przez nie mocnego, szczęśliwego Rodu.
Tekst: Tomasz Semik
W punkt.